Pelvis (Kalça ) Tabanı Egzersizleri

hTüm genital bölge çevresinde bir askı görevi gören kas sistemini güçlendirmek birçok yönden çok moda oldu. Temel olan, doğum sonrasında bu bölgeyi eski durumuna getirebilmektir ve bu tip egzersizler cinsel hazzın artmasına ve idrann daha iyi kontrol edilmesine yardımcı olabilirler.

Kalça tabanı kaslarını hissedebilmenin en kolay yollarından biri bunu işerken denemektir. Tuvalete otururken tam idrar akışının ortasında durmaya çalışın, işte bu hareketi aynı kaslan idrara çıkmadan da geliştirmek için yapacaksınız. Bir kereyle sınırlı kalmak üzere, bu kasları tanıyabilmek için işeme sırasında durdurma şeklinde bir deneme yaparsanız, sonra bu egzersizi her yerde, her zaman uygulayabilirsiniz.

Bunları üst üste iki üç kez sıkıştırın ve her seferinde birkaç saniye böyle tutun. Günde üç kez yapın. Kısa sürede kolaylaştığını göreceksiniz. Bu aşamada egzersizin sayısını ve sıklığını arttırın.

Şimdi vajinanızı ve ayrıca anüsünüzü ‘kaldıran’ ve sıkan kasları çalıştırabilirsiniz. Bir kez alıştığınızda, daha ufak kas gruplarını ayrıştırıp esnetmeyi başarabilirsiniz.




İsim: *

Mail: *

19 + 5 = ? (İşleminin Sonucu)