Meditasyon

Meditasyonlar

Meditasyon öfkemizin temelini keşfetmemize yardım edebilir. ‘Öfkenin Temeli’ ile, bizi engelleyen, öfkemizin organize olduğu ve onun en iyi kullanımının yapıldığı yer olan öfkemizin kaynağını demek istiyorum.

Meditasyon aynı zamanda kontrolsüz öfkede anahtar etkenler olan beden tansiyonu etkileri ve stres sezgilerini temizler. Meditasyon ayrıca ilginizi odaklamayı ve aklınızı kontrol etmeyi de öğretir. Meditasyon, günlük yaşamınızda ruhunuzla iyi bir ilişki sağlamaya izin vererek tıkanmış Çakralarmızı temizler. Vücudun, aklın ve ruhun enerjisini iyileştirerek ‘kızgın düğmeleri’ yeniden programlarlar.

Meditasyonu yanlış yapmanın bir yolu yoktur. Ama zararlarını hesaba katmanız gereken birkaç şey var. Eğer karnınız açsa meditasyon çok işe yaramaz. Açlık sancısı odaklanmanızı engeller. Eğer önceden hafif bir şeyler yerseniz ilginize odaklanmanız daha kolay olur. Fazlasim denemeyin. Meditasyon düşünce yapınızda bilinçli bir huzur gerektirir. Eğer düşüncelerinizle savaşmakla meşgulseniz, hareket etme özgürlüğünüz yoktur.

Meditasyonu bir kasete kaydetmenizi öneririm. Konuşma kayıtlarını yavaş, düzenli ritimler ve huzurlu bir ses kullanarak yapın. Kasetinizde duraklamalar için yer ayırdığınızdan emin olun. Meditasyona hazır olduğunuzda kaseti başlatın.
Meditasyon_0.jpg

Bir önceki yazım: Hatırlama Meditasyonu




İsim: *

Mail: *

20 + 3 = ? (İşleminin Sonucu)