Kolay Meditasyon Teknikleri

Şimşek Tıklaması Meditasyonları: Öfkenizi büyük metal sigorta kutusuna şimşek çakması olarak hayalinizde canlandırın. O her düştüğünde tıklamayı duyuyorsunuz. Sigorta kutusunun kapağını açıyor ve bozulmadan yerinde duran anahtarları görüyorsunuz. Tıklama aynı kapı çalması gibi, enerjinin ulaştığım haber veren bir sinyaldir.

Şimşek çakması meditasyonune odaklanmak öfkeli olduğunuz anda harekete geçmenizi engeller. Enerjiyi görmeyi reddederseniz, her şeyden daha çok, ham enerji odaklanmanıza güç katacaktır. Bu egzersiz aynı zamanda şimşek sigorta anahtarlarını her çaktığında test ettiği için, onlara duyduğunuz kuşkular konusunda da içinizi rahatlatmanıza yardım edecektir. Şimşek şekillerini öğrenmek öfkemizi dizginleme konusunda yardım edecektir. Şimşek çakmalarının tekrar eden bir yapıda olmasına sık rastlanır.

İyileştirme Meditasyonu: Kontrolün bakımı için sigorta anahtarlarını sürekli göz altında tutmalısınız. Bir egzersiz olarak uyguladığınız meditasyondaki testleri ve anahtar kutusunda yaptığınız değişiklikleri yazınız. Sigortalarla ilgilenirken meditasyonlardan öğrendiğiniz, alışkanlık olmasını istediğiniz formu takip etmek en iyi yoldur. Bu prosedürü öğrenmekten daha fazlası ise arzu ettiğiniz özellikleri başarmak olacaktır.

İyileştirme meditasyonunuzu yazmanız önemlidir, çünkü sadece siz sorunları daha ortaya çıkmadan belirleyebilirsiniz.
Kolay Meditasyon Teknikleri_1.jpg




İsim: *

Mail: *

20 + 6 = ? (İşleminin Sonucu)